Inkoop
leveranciers- selectie, contract- onderhandeling, aanbestedingen, importeren en meer ...
Toon 1-6
van totaal 2 opleidingen
17 sep, 3, 10 en 15 okt. van 13.00-16.00 uur in Zeist: in 4 dagdelen naar een effectieve binnendienst en meer Duitse klanten
Medewerkers binnendienst, orderverwerkers en sales assistenten vinden telefonisch en e-mail contact met Duitse klanten of leveranciers vaak moeilijk.
Soms gaan ze Duitse bellers zelfs uit de weg. Want ze weten niet welke woorden ze moeten gebruiken. Vaak duren de gesprekken (onnodig) lang of zijn juist te kort door de bocht. Dan ontstaan er zelfs misverstanden. Of Duitse telefoontjes worden doorgesluisd naar collega’s. Medewerkers zijn hierdoor veel tijd kwijt en kunnen niet al uw klanten bedienen. En dat kán uw bedrijf orders kosten.
Bellen met Duitse klanten is makkelijk.
Wat zou het voor de omzet van uw bedrijf betekenen wanneer uw medewerkers in vloeiend en correct Duits de bestellingen kunnen afhandelen?
In deze ééndaagse training duiken we het merchandise planning proces in, behandelen we welke voordelen het integreren van het proces heeft en hoe je ermee zou kunnen werken. Gedurende de training ontvang je ons merchandise planning model. Het model verduidelijkt in 5 stappen het proces en kan dienen als handvat om gestructureerd in- en verkoop te plannen, te monitoren en bij te sturen.