Informatie & automatisering
informatie- management, excel, (ICT)-projectmanagement, SCRUM, SAP en meer ...
Toon 1-6
van totaal 8 opleidingen
Wat is Excel, wat kun je ermee, het belang van een spreadsheet, opmaken van werkbladen/cellen en overzichtelijk afdrukken.
Hoe kan ik een e-mailbericht maken en versturen? Hoe kan ik mijn mail lezen en beantwoorden? Hoe stuur ik een bijlage mee of hoe haal ik de bijlage uit een ontvangen e-mailtje? Op deze vragen krijg je antwoord tijdens de training.
Wat is een project, welke fasering en documenten zijn vaak van toepassing, wie zijn veelal betrokken, het belang van geld/tijd/kwaliteit, veel gebruikt jargon en welke rol spelen risico’s en verwachtingen.
Wat is de kern van jouw professionele propositie en hoe zet je die online in om via LinkedIn op eigentijdse wijze businessdoelen te realiseren? Drie intensieve een-op-een sessies van 2-3 uur + 30 dagen op afroep online begeleiding. Samen met Floris ten Kate, LinkedIn Businesscoach, ga je aan de slag. Je formuleert je online propositie naar de markt en vat deze kernachtig samen in je LinkedIn profiel. Je leert LinkedIn in te zetten om voor jou belangrijke professionals te benaderen en aan je te binden (LinkedIn marketing en Social selling). Met deze nieuwe kennis ben je een voorbeeld voor je zakelijke omgeving. Je weet je team te inspireren om nu ook via LinkedIn professionele kansen te pakken.
Jij versterkt het merk. Een vernieuwende kijk op LinkedIn en online ambassadeurschap.
Mensen maken merken, want mensen geloven en vertrouwen andere mensen sneller dan bedrijven. Maak daarom van jezelf een ambassadeur en versterk jouw bedrijf met je eigen LinkedIn profiel. In een dialoog met de zaal leidt Floris ten Kate, LinkedIn Businesscoach, je naar een nieuwe positionerende LinkedIn Headline, de kapstok voor je Samenvatting en de basis voor je on- en offline Personal brand. Na een interessante inleiding over de rol van talenten en online ambassadeurschap ga je zelf achter je laptop aan de slag. Teamsessie van ca. 2 uur.
Hoe ga je als organisatie met LinkedIn om? Wat betekent LinkedIn voor Marketing, Sales en Human Resources? Hoe sluiten we deze activiteiten op elkaar aan zodat we LinkedIn strategisch inzetten? Kunnen we onze medewerkers vragen om ook online ambassadeur te worden van onze organisatie? En wat betekent dat dan concreet voor marketing en sales? LinkedIn Business coach Floris ten Kate wijst via een modulair programma van 35 uur, verspreid over 1-2 maanden, de weg. Een aantal van uw medewerkers, vanuit diverse businessdisciplines gaat als ‘’verkenners’’ aan de slag. Praktisch, interactief, learning by doing, in een aantal sessies van ca. 2 -3 uur. Met als resultaat borging van LinkedIn kennis binnen de organisatie en daarmee een platform om LinkedIn verder binnen de organisatie uit te rollen.