Wij zijn Kern Opleidingen, aanbieder van opleidingen én uw vraagbaak binnen de tapijt-, textiel- en kledinggroothandel en -industrie. Wij vinden opleiding en scholing cruciaal om de kennis en expertise in de branche te waarborgen, zodat de sectoren in onze branche concurrerend, innovatief en groeiend blijven.

Je hoeft maar één ding te weten. Je kunt alles leren. Kern Opleidingen helpt je!

Kies je opleiding

Nieuwe of populaire opleidingen

Gedrag en beïnvloeding

De reactie en het gedrag van anderen sturen? Zou dat even mooi zijn!
Met het gedragsmodel ‘De roos van Leary’ kan dat! Op je werk, maar ook in privésituaties. Door het begrijpen en kunnen toepassen van de gedragspatronen van Leary, ga je leren hoe je met je eigen communicatie, de reactie van je gesprekspartner kunt beïnvloeden.

Meer informatie
Klachten: hoe te handelen?

Werk je met klanten, dan krijg je vroeg of laat te maken met klachten. Terecht of onterecht, de klant is ontevreden. Hoe medewerkers de klacht afhandelen, kan een klant fan maken of negatieve reclame opleveren. Klachten komen rechtstreeks, via email of social media. In deze training leer je hoe je op een klantgerichte wijze de klacht ombuigt naar een fan van je organisatie.

Meer informatie
Presenteren (1,5 dag)

De cijfers van het afgelopen jaar, een nieuwe dienst of product, plannen voor het komende jaar; vanuit je functie moet je presentaties verzorgen. Voor publiek spreken staat in de top 3 van angsten. Met deze training leer je alle aspecten die horen bij een professionele presentatie. Om met zelfvertrouwen en overtuigingskracht te presenteren.

Meer informatie
De kern van financiële cijfers - basis

Wat is een balans/winst- en verliesrekening/jaarrekening, het belang van verslaggeving, lezen/analyseren van cijfers, wie zijn veelal betrokken en veel gebruikt jargon.

Meer informatie
Klantgericht werken

Als verkoopmedewerker ben je het visitekaartje van het bedrijf. Door jouw omgang met de klant maak je deze fan voor het leven of komt hij nooit meer binnen. Je moet gastheer/vrouw zijn, kunnen adviseren, service verlenen, vragen beantwoorden, productkennis hebben en om kunnen gaan met klachten. Kortom, jij hebt een belangrijke taak in het succes van het bedrijf.

Meer informatie
De kern van Outlook - basis

Hoe kan ik een e-mailbericht maken en versturen? Hoe kan ik mijn mail lezen en beantwoorden? Hoe stuur ik een bijlage mee of hoe haal ik de bijlage uit een ontvangen e-mailtje? Op deze vragen krijg je antwoord tijdens de training.

Meer informatie

bekijk alle opleidingen

Waarom kiezen voor Kern Opleidingen?

Doorontwikkelen of verder groeien, maar geen tijd of geld voor lange of dure opleidingen? Kern Opleidingen leert deelnemers de kern van nagenoeg elk bedrijfsmatig onderwerp in korte tijd, tegen een scherp tarief en in kleine klassen uitgelegd. Deelnemers én opleider worden daarbij zoveel mogelijk per branche bij elkaar gebracht.

Korte opleidingen

Scherp tarief

Nagenoeg elk bedrijfsmatig onderwerp

Branchegericht

Kleine klassen

Praktisch; direct bruikbaar

meer informatie over

Onze opleiders

Ruben Ijskes
opleider

De outdoor-salestrainer van verkopend Nederland.

Peter Smith
opleider

Priori-tijd: je hebt altijd tijd voor de dingen die belangrijk voor je zijn!

Frank Drost
opleider

Expertise van een advocaat met brede praktijkervaring in arbeidszaken.

Hanna Biesheuvel
opleider

Ontwikkelen is niet ingewikkeld.

Jiska Jonker
opleider

Waardevol communiceren is horen wat niet wordt gezegd.

Korine Bliek
opleider

Er kan zo veel in Office, ik help je het te vinden.

Taco Ubbink
opleider

Essentialist die de kern van het modegebeuren weet te doorgronden.

Floris ten Kate
opleider
Ruxshin Bischoff
opleider

Succesvolle sales in het Duits

Frank Engelen
opleider

Wijsheid begint met verwondering!