Wij zijn Kern Opleidingen, aanbieder van opleidingen én uw vraagbaak binnen de tapijt-, textiel- en kledinggroothandel en -industrie. Wij vinden opleiding en scholing cruciaal om de kennis en expertise in de branche te waarborgen, zodat de sectoren in onze branche concurrerend, innovatief en groeiend blijven.

Je hoeft maar één ding te weten. Je kunt alles leren. Kern Opleidingen helpt je!

Kies je opleiding

Nieuwe of populaire opleidingen

Succesvol werknemers selecteren (2 dagen)

Natuurlijk doen sollicitanten hun best een goede indruk te geven tijdens een sollicitatiegesprek. Maar hoe weet je nou of je echt de beste kandidaat kiest? Een kandidaat die niet alleen goed past bij het functieprofiel, maar ook binnen het team. In deze tweedaagse cursus leer je alle facetten van succesvol selecteren. Van voorbereiding tot afronding.

Meer informatie
Persoonlijke effectiviteit (3 dagen)

Wil je effectiever en daadkrachtiger zijn in je communicatie en functioneren? Duidelijk zijn in wat je wilt en verwacht van anderen? Dan is de training persoonlijke effectiviteit voor jou!

Meer informatie
Driedaagse training: persoonsgericht leiderschap (data worden in overleg met de deelnemers gekozen)

Meld je vast aan door contact met ons op te nemen.

Een team wordt gevormd door individuen. Ieder met zijn eigen karakter en bijbehorende kwaliteiten en valkuilen. Dé leiderschapsstijl bestaat dan ook niet. Je dient je stijl aan te passen op de verschillende persoonlijkheden binnen het team. Om ze te motiveren, effectief te laten samenwerken, het beste uit je team te halen!

Meer informatie
De kern van leidinggeven voor professionals

Je bent net leidinggevende geworden en in het begin liep het nog goed, maar nu zit je in de problemen. Mensen doen niet wat je vraagt, werken niet goed samen, er wordt geklaagd, de sfeer in het team verslechtert, vergaderingen vreten energie. Wat komt er allemaal kijken bij goed leidinggeven?

Meer informatie
De kern van time-management

Wat is timemanagement, het belang van goed omgaan met je tijd, doelen stellen en omgaan met informatie (incl. mail).

Meer informatie
Klachten: hoe te handelen?

Werk je met klanten, dan krijg je vroeg of laat te maken met klachten. Terecht of onterecht, de klant is ontevreden. Hoe medewerkers de klacht afhandelen, kan een klant fan maken of negatieve reclame opleveren. Klachten komen rechtstreeks, via email of social media. In deze training leer je hoe je op een klantgerichte wijze de klacht ombuigt naar een fan van je organisatie.

Meer informatie

bekijk alle opleidingen

Waarom kiezen voor Kern Opleidingen?

Doorontwikkelen of verder groeien, maar geen tijd of geld voor lange of dure opleidingen? Kern Opleidingen leert deelnemers de kern van nagenoeg elk bedrijfsmatig onderwerp in korte tijd, tegen een scherp tarief en in kleine klassen uitgelegd. Deelnemers én opleider worden daarbij zoveel mogelijk per branche bij elkaar gebracht.

Korte opleidingen

Scherp tarief

Nagenoeg elk bedrijfsmatig onderwerp

Branchegericht

Kleine klassen

Praktisch; direct bruikbaar

meer informatie over

Onze opleiders

Ruben Ijskes
opleider

De outdoor-salestrainer van verkopend Nederland.

Peter Smith
opleider

Priori-tijd: je hebt altijd tijd voor de dingen die belangrijk voor je zijn!

Frank Drost
opleider

Expertise van een advocaat met brede praktijkervaring in arbeidszaken.

Hanna Biesheuvel
opleider

Ontwikkelen is niet ingewikkeld.

Jiska Jonker
opleider

Waardevol communiceren is horen wat niet wordt gezegd.

Korine Bliek
opleider

Er kan zo veel in Office, ik help je het te vinden.

Taco Ubbink
opleider

Essentialist die de kern van het modegebeuren weet te doorgronden.

Floris ten Kate
opleider
Ruxshin Bischoff
opleider

Succesvolle sales in het Duits

Frank Engelen
opleider

Wijsheid begint met verwondering!