Personeel & (zelf)management
werving en selectie, beloning, time-management en meer ...
Toon 1-6
van totaal 29 opleidingen
17 sep, 3, 10 en 15 okt. van 13.00-16.00 uur in Zeist: in 4 dagdelen naar een effectieve binnendienst en meer Duitse klanten
Medewerkers binnendienst, orderverwerkers en sales assistenten vinden telefonisch en e-mail contact met Duitse klanten of leveranciers vaak moeilijk.
Soms gaan ze Duitse bellers zelfs uit de weg. Want ze weten niet welke woorden ze moeten gebruiken. Vaak duren de gesprekken (onnodig) lang of zijn juist te kort door de bocht. Dan ontstaan er zelfs misverstanden. Of Duitse telefoontjes worden doorgesluisd naar collega’s. Medewerkers zijn hierdoor veel tijd kwijt en kunnen niet al uw klanten bedienen. En dat kán uw bedrijf orders kosten.
Bellen met Duitse klanten is makkelijk.
Wat zou het voor de omzet van uw bedrijf betekenen wanneer uw medewerkers in vloeiend en correct Duits de bestellingen kunnen afhandelen?
Originaliteit is dé skill voor de toekomst.....en schaars!
In de snel veranderende wereld is innovatie cruciaal om in de toekomst relevant te zijn.
De creatieve industrie in Nederland is een jonge krachtige topsector met grote groeikansen binnen het mondiale innovatieklimaat.
Als relatief jonge, dynamische sector is de creatieve industrie in korte tijd uitgegroeid tot een sector met een hoge impact.
Diverse (inter)nationale ranglijsten bewijzen het sterk innoverend vermogen van de creatieve sector die haar unieke krachten – waarde van creatie, manier van innoveren, aanpassingsvermogen door kleinschaligheid en flexibiliteit – optimaal weet in te zetten in de volle breedte van economie en samenleving.
Deze dynamische en creatieve topsector drijft op snelle innovaties en de inventieve toepassing van hoogwaardige kennis.
De vaardigheid om unieke, creatieve oplossingen te bedenken voor (complexe) problemen is intrinsiek menselijk en belangrijk voor zowel ons voortbestaan, als de ontwikkeling van onze cultuur.
Vanuit je functie word je steeds vaker gevraagd om advies. Of het is een taak behorende bij je functie, bijvoorbeeld omdat je financieel professional bent, of werkzaam bent op HR. Een advies is zo gegeven, gevraagd en ongevraagd. Maar wordt er ook iets mee gedaan? Of zit je werk voor niks te doen? In deze training leer je een gedegen onderbouwd advies te geven, op dusdanige wijze dat deze ook geïmplementeerd wordt.
Waarom praten we langs elkaar heen en hoe verkleinen we die afstand?
Hoe ga je om met presentatiespanning, interactie met de toehoorders/publiek en het op een impactvolle manier overdragen van je boodschap? Wanneer je vanuit je functie een presentatie gaat houden, zien veel mensen daar tegen op. Met het volgen van de training “De kern van een goede presentatie” passeren al deze aspecten de revue en krijg je handvatten aangereikt om steviger in je schoenen te staan!
Is het functioneringsgesprek een jaarlijks verplicht nummer? Of gebruik je het als waardevol middel om het beste uit medewerkers en jezelf te halen? In deze eendaagse training leer je hoe je op gestructureerde wijze motiverende gesprekken kunt voeren die de medewerkers, jezelf en de organisatie gaan helpen verder te ontwikkelen.